loading...
دانلود آهنگ
sajjad بازدید : 12 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ تلافی

دانلود آهنگ تلافی در ادامه مطلب

 

 

آهنگ با کیفیت ۱۲۸ : حجم ۲٫۸۹ مگابایت

» دانلود آهنگ تلافی «

 

 

 

 

 

میخوام تلافی بکنم

چشمای تو یادم میاد

میخوام برم از پیش تو

صدای تو بازم میاد

چرا ولم نمیکنی

چرا نمیزاری برم

برو که من خسته شدم

میبینی طاقت ندارم

یه روز تلافی میکنم

هرچی بدی کردی به من

این همه بی وفائیا

جواب خوبی بود به من

هرچی صبوری میکنم

میگم یه روز درست میشه

چقدر باید ببخشمت

اینکه زندگی نمیشه

میخوام تلافی بکنم

چشمای تو یادم میاد

میخوام برم از پیش تو

صدای تو بازم میاد

چرا ولم نمیکنی

چرا نمیزاری برم

برو که من خسته شدم

میبینی طاقت ندارم

یه روز تلافی میکنم

هرچی بدی کردی به من

این همه بی وفائیا

جواب خوبی بود به من

هرچی صبوری میکنم

میگم یه روز درست میشه

چقدر باید ببخشمت

اینکه زندگی نمیشه

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 83